פירות ההסתה • גם הפיגוע באשקלון בהשראת דאעש

המפגע היה מוסלמי אדוק וכי על מכשיר הטלפון הסלולרי שלו החזיק תמונות של פעילי "המדינה האסלאמית" (דאע"ש) במקומות שונים בעולם
קובי פינקלר No Comments on פירות ההסתה • גם הפיגוע באשקלון בהשראת דאעש

המחבל כמאל עא-עזיז חסן מחמד, כבן 32, אזרח סודני, שהסתנן לארץ לפני מספר שנים. בשנת 2009 נעצר בחשד למעורבות בעבירות אלימות, ברח ממתקן חולות בשנת 2014 ומאז התגורר באשדוד ובאשקלון

המפגע היה מוסלמי אדוק וכי על מכשיר הטלפון הסלולרי שלו החזיק תמונות של פעילי "המדינה האסלאמית" (דאע"ש) במקומות שונים בעולם
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני שלושה שבועות בוצע פיגוע דקירה באזור צומת הרחובות שד' בן גוריון ויהדות בריטניה באשקלון וכזכור כתוצאה מהפיגוע נפצע חייל צה"ל באורח קל.

לאחר שדקר את החייל, נמלט המחבל בריצה לתוך שכונת מגורים ואחריו דלקו עוברי-אורח, ביניהם חייל שהדביקו וירה בו. המפגע נפצע מהירי באורח קשה, ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית חולים ברזילי.

המחבל כמאל עא-עזיז חסן מחמד, כבן 32, אזרח סודני, שהסתנן לארץ לפני מספר שנים. בשנת 2009 נעצר בחשד למעורבות בעבירות אלימות, ברח ממתקן חולות בשנת 2014 ומאז התגורר באשדוד ובאשקלון.

היום הותר לפרסום כי מכלל הממצאים שעלו במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת המחוז הדרומי, מסתמן כי מדובר בפיגוע שבוצע בהשראת דאע"ש.

בין היתר עלה כי המפגע היה מוסלמי אדוק וכי על מכשיר הטלפון הסלולרי שלו החזיק תמונות של פעילי "המדינה האסלאמית" (דאע"ש) במקומות שונים בעולם.



0 תגובות